El passat 25 de març una vintena d’estudiants de l’IES Jaume Vicens Vives de Girona van participar en una sessió per despertar vocacions tecnològiques, conduïda per tres enginyers de la Demarcació de Girona. L'Àngel Renart (Imbrooll), la Núria Batllori (Electrofluxe) i la M. Luisa Garcia-Romeu, també en representació de l’Escola Politècnica Superior, van ser els encarregats de conduir aquesta sessió, on també van compartir les seves experiències professionals.

L’objectiu de la sessió era apropar la realitat de la professió als joves i mostrar-los les múltiples possibilitats que ofereix l’enginyeria destacant els reptes i les oportunitats del sector, així com el camí formatiu necessari per accedir-hi.

L’alumnat va mostrar un gran interès, plantejant preguntes sobre les diferents especialitzacions, les sortides laborals i les opcions d’estudi disponibles. El debat generat demostra la importància d’iniciatives com aquesta per fomentar l’interès per la tecnologia i l’enginyeria entre les noves generacions.

Aquesta sessió reafirma el compromís dels Enginyers Industrials de Catalunya – Demarcació de Girona per acostar l’enginyeria a la societat i inspirar futurs professionals en un sector ple d’oportunitats i amb un paper clau en la construcció del futur.

 

Compartir